De holländska männen är ute efter mig...

Amsterdam ar nice. Vi semestrar och utsatter oss for trevligheter och aventyr. Mannen verkar vilja ha mig till mina vanners stora besvikelse. Igar hamnade vi pa en liten algerisk restaurang och helt plotsligt satt agaren dar och borjade bjuda pa skumma efterratter och markligt te. An sa lange haller vi oss borta fran knarket, men folk ar verkligen patanda har.. Helskumt.
Brudarna vill ga pa stans alla museum men jag gor mitt basta for att avstyra planerna. Tog mig igenom ett svinkallt van Goghmuseum igar och sen var vi nerkylda resten av dagen. Idag har Malin guidat runt oss pa en arkitekturrunda, sa motion far vi. Och sa cyklar folk, jaklar vad de cyklar, och utan hjalm, inte ens smabarnen som sitter pa styret har hjalm. Och sa verkar folk vara gay i den har staden. Igar gick vi till en skitschysst bar, och efter nagra ol insag vi att det inte var kompisdejter som var temat for kvallen. Annika far forsmak infor pride, som hon langtar till.

Vi har det bra helt enkelt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback