influensa och ett fulkomligt dött immunförsvar

Efter att ha varit sjuk i ett år slutade jag jobba med småbarn med hopp om att få leva ett friskt 2008. Det funkade i en vecka. Nu har jag insjuknat i mitt livs första (tror jag) influensa. Har nog aldrig vart så här sjuk. Frossa, 39gradig feber, lock i hela huvudet, huvudvärk och ledvärk.
Först trodde hypokondrikern i mig att jag drabbats av fibromyalgi, sen var det hjärnhinneinflammationen som återvänt efter att den vart på semester i två veckor, men sen sa vårdguiden till mig att alla symptom stämde överens med influensa. Det kändes dock fortfarande som om jag skulle dö.
Idag mår jag lite bättre, men jag måste nu komma på ett sätt att få tillbaka mitt immunförsvar. Behöver alla era tips på huskurer så ska jag prova allt samtidigt och hålla tummarna..

/A



Kommentarer
Postat av: Sara

Vitlök, färsk ingefära..i te..inte gott men bra mot allt. annars kära du är det väl vila vila och åter vila som gäller ett tag... ingen stress eller hyperaktivitet!! Skickar dig lite krya på dig kramar genom datorn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback