det går framåt

Skriver och skriver. Än så länge har jag saker under kontroll med tentan. Men lite stress känner jag ändå. Måste vara superflitig idag. Imorrn ska nämligen Maria få ut sin födelsedagspresent, en dag som hon komponerat helt själv. Det blir fin frukost, bowling, centralbadet, drink och middag.. Skönt med paus från tentan.. Och på lördag får jag den riktiga belöningen. Syfestival! Alltid lika trevligt, dock krävs det mycket pengar. Och på söndag blir det 2års firande med jazzbrunch på södra teatern. mums.
Och ikväll syjunta såklart!!
Nu ska jag återgå till att jämföra liberalfeminism med radikalfeminism.

Kommentarer
Postat av: Helén

Men åh, jag satte in pengar i fredags! Kolla noga igen så det inte har hamnat hos fel person.
Helén

2008-02-28 @ 15:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback