hälsoprofil

Hej kära vänner.

Jag behöver försökspersoner till hälsoprofilbedömning. Jag har gått halva utbildningen och till nästa tillfälle ska jag göra några hälsoprofiler. Det innebär att jag testar din kondition (lätt cykling på motionscykel) mäter skelett för att få reda på vad som är muskler, fett skelett och mäter blodtryck. Samt lite frågor om din hälsa, arbetssituation etc. Detta ska jag göra på tisdag eller onsdag nästa vecka, 31okt-1nov på Korpens kontor i fruängen.

Känns det lockande? Hör jättegärna av dig.

KRAM/Annika

Kommentarer
Postat av: LINA

Åh, jag hade velat vara med, men bor för långt bort, suck...

2006-10-26 @ 10:09:37
Postat av: johanna

hej! har fått mitt schema nu, jobbar tyvärr kväll på fredag och morgon på lördag så jag kan inte komma... trist! hade vart kul att se hur du bor och träffa lite hella och folk. men det får bli en annan gång! kram /johanna

2006-10-30 @ 17:37:03
Postat av: Karin

Kan du inte komma till Paris och halsobedomma mig, det skulle behovas... :-)

2006-10-31 @ 09:00:32
Postat av: Isabella

Fråga Acki vettja!!Hon skulle säkert vara intresserad...hihi

Lycka till!
KRAM

2006-11-01 @ 14:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback