blocketfynd

Drogen blocket är lätt vanebildande. Sitter som förhäxad timme ut och timme in. Än har jag inte provat den något starkare drogen tradera, Cissi har dock varnat mig. Klarar nog inte det som nybörjare i drogträsket.

Gjorde mina första fynd igår. en soffa för 100kr och ett köksbord med 6 stolar för 700kr. Ibland känns livet underbart.

Idag med posten kom en rekvisition från målarn som jag knappt förstår mig på. Men nu har de iaf börjat fixa lägenheten och om en dryg vecka har jag nyckeln i min hand. Då börjar målning av hall och kök av mig (och dig? Du får gärna komma och hjälpa till...)



Kommentarer
Postat av: Emma

Du behöver inte händelsevis en bokhylla? Har en vit med hälften hyllor och hälften lådor. Du kan få den för en hundring. Jag och Jonas ska också flytta. Men till Midsommarkrasen. Vårt flyttlass går i helgen.

Postat av: Anonym

Hej hopp

Hoppas det går bra med den nya lägenheten!

Kolla in www.linaeriksson.blogg.se
Har sytt en liten katt som heter Siri!

2006-10-10 @ 10:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback