krossad näsa men oj vad skoj

Vart i Norrköping med fina Maria i helgen. Vi åkte ner i lördags morse och hem igen igår kväll. På lördagen gjorde vi stan och fikade med massa olika folk. På kvällen var det tacos och melodifestival och såklart så vann ju fel låt...rätt väntad. Vi kalasade till det och sen gick vi ut. Vi stod i kön och det var 23 i dörren. alla andra var minst 26 och jag blev ratad. Jobbig sits när jag knappt kände resten. Vi gick till ett nytt ställe,även där 23 men de var mer välvilliga. Jätteskoj att dansa loss, men tyvärr spelade de för mycket Carola. sen vid stängning var det bara Maria och jag kvar av de 10 vi gått ut med. Och för oss tog det en timme att ta oss hem (en sträcka som tog en kvart när vi gick dit) Maria krockade med en stång trots att jag varnade henne och fick ett jack på nästan. Ser ut som hon vart i slagsmål... Vore iofs en bättre story. Halv fem var det läggdags och vi orkade inte pumpa luftmadrassen så vi trängdes på en liten soffa, mysigt fast trångt. På söndagen träffade vi alla från dagen innan och satt på café och åt frukost länge. Mycket trevligt. Dagen gick och vi var rätt trötta. Maria klippte sig och sen väntade helgens höjdpunkt. Sushi!!! Det var såå gott. Hade inte ätit det sen i början av feb och så hade jag tjatat om det i en vecka så Maria var glad att få tyst på mig. Väl hemma så gick jag och la mig halv nio och sov 11timmar. Välbehövligt.


norrköping


Sista veckan nu innan praktiken. Känns jätteskoj att den börjar men väldigt skumt oxå att inte vara här på en månad. Och när vi sen kommer tillbaka så är det ju nästan slut på dessa tre terminer...

Nu ska jag gå hem och byta om för att sedan leda veckans Boot Camp-pass.

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Karin

hon är snygg din tjej!

Postat av: Kristina

ÄR DET HON?

2006-03-25 @ 22:22:49
URL: http://tussilago.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback