vilken dag....

fanhelvetesjävlaskit. fick den inte. en annan fick den mitt framför näsan på mig. varför kunde inte jag vara hon/han. vill oxå ha lägenhet. fattar personen inte det?

började dagen med att typ få hjärnskakning när jag dunkade näsan i väggen i sömnen (skratta inte, det är inte det minsta kul) så jag har vart yr och illamående och har huvudvärk idag. suck....

var på visning i hökarängen (vill inte bo i hökarängen) i en rätt sönderslagen lägenhet. Det hade vart en försöksbostad för personer som hamnat snett. Var stora hål i väggar och smuts (blod?) på tapeterna. jag är rädd.

när jag kom hem kom räddningen. Min vackraste underbaraste finaste flickvän hade postat ett 5sidigt kärleksbrev till lilla mig. Det räddade min dag... och imorrn kommer hon hit!!!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback