städdag

Det var så himla trist på jobbet igår att jag tog mig friheten att inte gå dit idag (nej jag skolkar inte, behöver inte gå dit om jag inte vill, eftersom jag är "frivilligt uthyrd") Var oxå så galet trött att jag kände ett starkt behov av att sova ut idag. Behovet av att städa och fixa massa grejs gick oxå före behovet av pengar. Känner mig förlåten...

Började rensa garderoben. Blev knappt några kläder kvar, men det blir det ju sällan när man tar tag i det. Borde gå på en stor shoppingrunda.

Ikväll ska Karin tydligen bjuda systrarna på hemgjord sushi. Undra var det slutar. Hoppas på en kulinarisk upplevelse.

Ska återgå till städningen. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja! Det blev en kulinarisk upplevelse! Helt vegan också. Yeah jag är bäst

2006-06-27 @ 19:16:13
Postat av: Emma

Wow, hemgjord sushi. Det vill jag också ha någon gång. Fast helst med lax.

Postat av: Annika

blev helt guld. men 20bitar fick jag i mig. lite väl mycket kanske...?

2006-06-27 @ 22:05:40
URL: http://vinterbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback