det går framåt

I torsdags träffades nina, jenny, Isabella, linda, kalle och jag. Så mysigt. kändes som vanligt. Känns dock konstigt att vi inte kommer att träffas så ofta även i fortsättningen.
Känns dock lite bra att jag inte är den enda som inte har det där välbetalda friskvårdsjobbet. de flesta är mer eller mindre arbetslösa, eller arbetssökande som jag föredrar att kalla mig. Och så har veckan rullat på med massa jobbsökningar och annat tjafs. Ska till två massagemottagningar på måndag för att ev. hyra lokal. Hoppas mest på en på kungsholmen som redan hade etablerad kundkrets som jag får jobba med. Ska dit och diskutera hyra, priser och så ville hon "prova mina händer" och se om jag kunde det jag påstår.

Imorn ska jag på visning i Högdalen. Står på fjärde plats så jag har nog lite chans iaf... hoppas det är högsommar så att ingen mer än jag orkar ta sig till visning...

puss och pill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback