igår, idag, imorgon och så lite gegga

Igår körde bussen jag satt på in i baken på en annan buss så hela bakrutan splittrades sönder.
Igår hade jag mitt livs första simlektioner.
Igår svettades jag i en timme på en spinncykel.
Igår somnade jag innan tio av sömnbrist.
Igår fick jag ett mail där det stod att dagens körövning blir inställd pga akut sjukdom.

Idag har jag kört Body Pump
Idag har jag kört Chi Ball.
Idag har jag ont i C7
Idag har jag hemmakväll. Jag har tom handlat mat. Jag ska diska oxå. Det hinner man göra när man har hemmakväll.

Hade nämligen en alldeles för rolig lördagskväll och har inte riktigt hämtat mig än. Ana Maria och jag svängde våra lurviga med flatgeggan.*

Imorn ska jag fika med Maria. Vi ska äta kladdkaka. För det har vi sagt att vi ska göra. Istället för att vara tillsammans och vara kära. Vi ska fika på Wayne´s där vi tydligen hade vår första date en regnig dag i februari för tvåochetthalvtår sedan.

Min syster håller på att lära känna Nina Ramsby, världens bästa Nina. Jag är avis. Jag vill ha henne. Tack!



*flatgegga kan tex betyda att jag var ute med mitt ex, en polares ex med ny flickvän som tidigare haft en internetflirt med mitt ex. Och så är cirkeln sluten. Kan väl citera min kära far "det är ju tur att det inte kan bli några barn"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback